torsdag den 15. november 2007

Et stort tja

Valget endte ret underligt. Med få vindere og flere der hverken rigtigt vandt eller tabte og så naturligvis Bodil Kornbek!

Mht. NA var jeg først skuffet. Men siden er jeg kommet frem til, at resultatet måske slet ikke er så dumt endda. For VK-regeringen kan ikke forsætte som hidtil. I hvert fald ikke hvis de vil have styr på tropperne, ikke skal være alt for afhængige af en færing og at alle i VKO går i samme retning. Jeg tror, at NA får indflydelse. Og det var sådan set det primære mål.

Dansk politik har fåët lidt af en opblomstring efter det nye partis fødsel. Emner, der ikke før har været diskuteret, er blvet vakt til live, og vi står nu i en situation, der selv om den kunne være bedre, er mere interessant end længe. Herfra hedder den i hvert fald behersket optimisme.

1 kommentar:

pter sagde ...

Tjohh, herfra er optimismen nærmest mindre end behersket! Et frygteligt valg - hvor NA endte ud med ingenting (just you wait and see)grundet en mere end famlende Naser! Her kan jeg vist roligt snige et, godt jeg ikke stemte på ham, ind!
Og DF gik et mandat frem!!!! Jeg forstår ikke hvad det er der sker -landet består vel trods alt af mere end dyreelskende pensionister...eller?

...og nej - jeg stemte ikke på Villy!